Tagi

Decoupage, poradniki, instrukcje z obrazkami, teoria i praktyka. Galeria, Biżuteria artystyczna. Gotowanie i malowanie. Przepisy kulinarne.

piątek, 21 stycznia 2011

Decoupage na biżuterii.

   Przedstawiam bransoletki nad którymi ostatnio pracowałam. Bardzo jestem zadowolona z efektów.  Pozdrawiam wszystkich czytelników mojego bloga i osoby, które lubią moje prace. Chciałabym zrobić warsztaty na których pokażę jak dekorować drewniane elementy biżuterii techniką decoupage. Najwięcej satysfakcji daje efekt własnej pracy i mamy gwarancję, że jest ona niepowtarzalna. Niepowtarzalna biżuteria dla wyjątkowej kobiety.  Prace plastyczne są fajna formą relaksu. 


   Odcienie i kolory mogą nieznacznie różnić się od tych przedstawionych na zdjęciach. Dawno temu (czas zdecydowanie ucieka mi między palcami) fotografia była moim wielkim hobby. Poświęcałam jej mnóstwo czasu. Teraz mam problemy aby zapanować nad światłem. A to przecież ono tworzy zdjęcie. Wracając do biżuterii każda bransoletka ma do kompletu kolczyki.

Propozycje bardzo kolorowe:





  I mniej kolorowe:


W tym komplecie jest dodatkowo sygnet.




   Niestety zdjęcia trochę przekłamują kolory. moje prace można oglądać w najsmaczniejszym dla mnie miejscu w Warszawie: "u Jaszczura".

   Teraz przygotowuję szkatułki na biżuterię. Wyjątkowe, romantyczne z różami. Zapowiedź następnego postu: Na przykładzie małej szkatułki przedstawię krok po kroku jak wykonać prostą dekorację decoupage. Łatwa dekoracja ale efekty rewelacyjne. I wcale nie trzeba umieć malować.

1 komentarz:

  1. Przepiękne te nowe komplety! Ponieważ jestem fanką intensywnych kolorów, podobają mi się zwłaszcza pierwsze trzy! Błękity są obłędne!
    Chętnie bym się nauczyła zdobić techniką decoupage. Ssie mnie po prostu do jakichś prac ręcznych, chociaż trochę czasu znajdę pewnie dopiero w lutym... Będę intensywnie czekać na warsztaty!
    :-)

    OdpowiedzUsuń